Prvi ovogodišnji državni stručni skup učitelja razredne nastave, naslovljen Ciljevi učenja i poučavanja u skladu s predmetnim kurikulumima u razrednoj nastavi, organizirali su i proveli viši savjetnici za razrednu nastavu mr. Đurđa Kulušić,Igor Rukljač i Ivana Jurjević Jovanovićod 7. do 9. travnja 2021. Skup se zbog epidemioloških razloga održao na daljinu, a trajao je 14 sati.
Predavači na stručnom skupu bili su eminentni stručnjaci sa svih hrvatskih sveučilišta:
- izv. prof. dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, s temom Ususret promjenama u primarnom odgoju i obrazovanju
- izv. prof. dr. sc. Dubravka Glasnović Gracin, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, s temom Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikularnom pristupu u nastavnom predmetu Matematika
- prof. dr. sc. Snježana Dobrota, Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, s temom Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikularnom pristupu u nastavnom predmetu Glazbena kultura
- doc. dr. sc. Alena Letina, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, s temom Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikularnom pristupu u nastavnom predmetu Priroda i društvo
- doc. dr. sc. Vesna Budinski, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, s temom Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikularnom pristupu u nastavnom predmetu Hrvatski jezik
- dr. sc. prof. art. Miroslav Huzjak, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, s temom Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikularnom pristupu u nastavnom predmetu Likovna kultura
- izv. prof. dr. sc. Biljana Trajkovski, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, s temom Primjena kurikuluma i planiranje odgojno-obrazovnih ishoda prema kurikularnom pristupu u nastavnom predmetu Tjelesna i zdravstvena kultura
- izv. prof. dr. sc. Petra Pejić Papak, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, s temom Kurikularni pristup u ostvarivanju odgojno-obrazovnih ciljeva učenja i poučavanja.
Na stručnom skupu sudjelovalo je 1000 učitelja razredne nastave po svakom danu održavanja. Odaziv na državni stručni skup bio je iznimno velik što dokazuje prijava u sustav ettaedu koja je, popunjavanjem slobodnih mjesta, završila u roku dva sata od objavljivanja državnog skupa. Učitelji su pokazali spremnost prihvaćanja cjeloživotnog učenja kao sastavnog dijela svoga profesionalnog razvoja te kako su svjesni potrebe promjene paradigme koju pred njih postavljaju započeti reformski procesi.
Zahvaljujemo svim učiteljima koji su ovaj stručni skup prepoznali kao iznimno vrijedan, dokazavši to visokim ocjenama za skup u cjelini i za svakog predavača pojedinačno.
Evaluacija stručnoga skupa
(docx: 27,94 KB)
Preuzmi
Predavanja sa stručnoga skupa
(zip: 43,19 MB)
Preuzmi