Najave i izvješća / 9. svibnja 2022.

Više od 800 učitelja i nastavnike matematike sudjelovalo na državnom stručnom skupu

Državni stručni skup Matematičko razmišljanje kao osobnost učitelja/nastavnika matematike u provođenju kurikuluma održan je 20. i 21. travnja 2022. godine u online okruženju. Na početku su voditelji sudionicima skupa prenijeli pozdrav ravnateljice Agencije za odgoj i obrazovanje dr. sc. Dubravke Brezak Stamać i upoznali ih s programom skupa. Stručnom skupu prisustvovalo je više od 800 učitelja i nastavnika matematike s područja Republike Hrvatske.

Teme i predavači na skupu bili su: Nerazdvojni prijatelji-matematičko razmišljanje i izvršne funkcije, dr. sc. Silvija Ručević, Filozofski fakultet Osijek, Važnost dječje igre i fizičke tjelovježbe u nastavi matematike, dr. sc. Marija Heffer, s Medicinski fakultet Osijek Logika i kritičko mišljenje, doc. dr. sc. Bruno Ćurko, Filozofski fakultet Split, Matematičko razmišljamnje kao osobnost nastavnika, Antonela Czwyk Marić viša savjetnica, Agencija za odgoj i obrazovanje, Teach Meet – Moje matematičko razmišljanje, voditelji ŽSV-a Dalmacije, Jezik brojeva, Jurica Barašin, prof. savjetnik, 1. gimnazija Split, Statistika oko nas, Marija Jurišić Šarlija, prof. savjetnik i Manuela Brnčić Dadić, prof. mentor, Zdrastvena škola Split / Obrtna tehnička škola Split, Van Hiele razine geometrijskog mišljenja u kurikulumu,

Josip Kličinović, prof. mentor, X. gimnazija Zagreb, Fleksibilni prostori za poučavanje u matematici, Anita Šimac, prof. savjetnik, OŠ Petra Preradovića Zadar, Računalno i matematičko razmišljanje: sličnosti, razlike i zajednički interesi, Nikolina Bubica, prof. savjetnik, Osnovna škola Mokošica i Osobnost učitelja u nastavi 21. stoljeća, Željka Hanžek, prof. savjetnik, OŠ “Antun Nemčić Gostovinski„, Koprivnica.

Ishodi polučeni edukacijom na skupu su: proširivanje i razvijanje kompetencija učitelja i nastavnika matematike iz drugih područja (medicina i psihologija) kako bi se uskladilo njihovo razmišljanje  i njihova osobnost s novim zahtjevima prilikom provođenja kurikuluma.

Evaluacija

(docx: 219,24 KB)

Preuzmi