Najave i izvješća / 2. prosinca 2021.

Održan stručni skup Suvremeni pristupi učenju i poučavanju

„Suvremeni pristupi učenju i poučavanju: Dani poduzetnosti, kulturne baštine i turističke kulture“ i 14. Smotra turističke kulture 2021. „Kako su jeli naši stari; Gastronomska baština mog zavičaja” u organizaciji Prokultura – Opservatorij kulturnih politika – Split. Skup je održan 24. studenog 2021. godine na mreži putem ZOOM aplikacije. Na skupu je bilo 234 sudionika.

Na početku skupa dr. sc. Dubravka Brezak Stamać, ravnateljica Agencije za odgoj i obrazovanje, pozdravila je sudionike skupa te pružila podršku učenicima i mentorima projekata koji su bili predstavljeni. Skup su također pozdravili i dr. sc. Nansi Ivanišević, voditeljica projekta Prokultura – Opservatorij kulturnih politika iz Splita, iz Agencije za odgoj i obrazovanje Nevenka Lonačarić Jelačić, prof., viša savjetnica za nacionalne programe, Andreja Burić, prof., viša savjetnica za sociologiju i politiku i gospodarstvo i mr. sc. Tomislav Ogrinšak, viši savjetnik za nacionalne programe te Helena Hrebinec Vukušić, prof., iz Odjela za edukaciju Hrvatskoga Crvenog križa

Na početku radnog dijela skupa dr. sc. Nansi Ivanišević održala je uvodno izlaganje o projektu Dani poduzetnosti, kulturne baštine i turističke kulture i Smotra turističke kulture te o ostvarenim rezultatima i postavljenim ciljevima.

Mr. sc. Tomislav Ogrinšak održao je izlaganje: Radionica Budućnosti. Utvrđivanje društvenog problema koji treba riješiti, korištenje vizualizacije, imaginacije i mašte za rješavanje problema, izabiranje novih mogućih rješenja i plan provedbe. Prema nastavnom materijalu Radionica budućnosti dr. Klausa Bergera

Viša savjetnica za nacionalne programe Nevenka Lončarić Jelačić, prof., održala je izlaganje na temu Projektno učenje korištenjem metode Projekt građanin – istraživanje i oživljavanje kulturne baštine i razvoj turističke kulture, izbor problema, istraživanje, oblikovanje alternativnih politika i glavne politike za rješenje problema, razvoj plana akcije, dokumentacijska mapa i portfelj, primjena rješenja u lokalnoj zajednici.

Nakon predavanja uslijedilo je predstavljanje nagrađenih radova osnovnih i srednjih škola škola

  • OŠ prof. F. V. Šignjara, Virje: Tradicijom do uspjeha
  • OŠ Vladimir Nazor, Čepin: Kako se nekad dobro jelo
  • OŠ Vladimir Nazor, Ploče: Prehrana starih Rimljana
  • OŠ Plitvička jezera: Posjeti Plitvice, okusi Liku
  • OŠ Vis: Pogača
  • OŠ Ruđera Boškovića, Grude : Kuvanje i pivanje – Sačuvajmo od zaborava
  • SŠ Prelog, Međimurje: Priločki klecinprot
  • Gimnazija, Županja : Kako su jeli naši stari
  • SŠ Vladimir Gortan, Buje:Put kroz istarsku kuharicu
  • I. Gimnazija, Varaždin: Priča o varaždinskom zelju
  • SŠ Tehnička škola Šibenik:Kako su jeli naši stari

Uz predstavljanje nagrađenih radova predstavljen i projekt Srednje škole Marka Marulića iz Slatine: Kako su jeli naši stari.

Između ostalih primjera dobre prakse predstavljen je i projekt “Držić iz pera Radića” koji su predstavile učiteljica Ivana Bilić iz Osnovne škole braća Radić iz Zagreba i ravnateljica Gimnazije Dubrovnik Katarina Tolja.

U završnom dijelu skupa dr.sc. Nansi Ivanišević predstavila je ERASMUS+ projekt: Harbor Heritage Story Telling – Nove kompetencije za pričanje priča starih lučkih gradova.

Na kraju stručnog skupa održana je rasprava o postignućima projekata pokazanim na smotri.

Evaluacija

(docx: 928,95 KB)

Preuzmi