Najave i izvješća / 2. svibnja 2022.

Kako brinuti o dobrobiti učenika i učitelja u razdoblju krize – stručno usavršavanje s UNICEF-om

Interdisciplinarni stručni skup Kako brinuti o dobrobiti učenika i učitelja u razdoblju krize (s posebnim naglaskom na inkluziju ukrajinskih učenika )organiziran je u suradnji s UNICEF-om 21. travnja 2022. u Zagrebu, u hotelu International.

Sudjelovalo je 28 sudionika iz raznih dijelova Hrvatske, učitelja, nastavnika, odgojitelja, stručnih suradnika i ravnatelja. U škole i dječje vrtiće većeg broja sudionika već su uključena djeca i  učenici iz Ukrajine. U jutarnjem dijelu programa predavanja su održale prof. dr. sc. Nataša Jokić Begić s Odsjeka za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu na temu tjeskobe i načina samopomoći, izvršna direktorica Foruma za slobodu odgoja Ana Munivrana, prof. psihologije, koja je govorila o školi u kojoj se svako dijete osjeća dobro kao preduvjetu psihološke dobrobiti i obrazovnog uspjeha te Iskra Pejić, dipl. psihologinja i gestalt psihoterapeutkinja koja je podijelila svoje dugogodišnje iskustvo u radu s učenicima izbjeglicama u osnovnoj školi. 

U poslijepodnevnim satima održane su paralelno četiri radionice. Voditeljice radionica bile su dr. sc. Ljiljana Muslić, voditeljica Odjela za promicanje mentalnog zdravlja Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Sandra Raković, dipl. psihologinja i art terapeutkinja, Silvija Stanić, dipl. psiholog, univ. spec. iur. i Iskra Pejić, dipl. psihologinja i gestalt psihoterapeutkinja. Teme radionica bile su psihološka prva pomoć za brigu o sebi i drugima u razdoblju krize, tehnike ekspresivne art terapije kao pomoć i podrška u kriznim vremenima, podrška učenicima u suočavanju s gubicima i tugovanjem i načini brige o svom mentalnom zdravlju u radu s ranjivim skupinama. 

Evaluacija

(docx: 35,15 KB)

Preuzmi