Objave / 19. travnja 2021.

30. LiDraNo otvoren predstavljanjem školskih listova i radijskih emisija

Državna Smotra literarnog, dramsko-scenskog i novinarskog stvaralaštva učenika osnovnih i srednjih škola LiDraNo 2021. otvorena je 19. travnja 2021. predstavljanjem najuspješnijih školskih listova učenika osnovnih i srednjih škola i radijskih emisija učenika osnovnih škola.

Članovi prosudbenih povjerenstva za školske listove i radijske emisije vrednovali su i ocijenili gotovo 90-ak školskih listova i poslušali 58 radijskih emisija te autore najboljih listova i najuspješnijih radijskih emisija pozvali na državnu Smotru LiDraNo 2021.

Na okruglom stolu za školske listove predstavljeno je 28 školskih listova, a članovi povjerenstva Ankica Blažinović Kljajo, Marko Baus i Srećko Listeš čestitali su svim pozvanim učenicima, urednicima školskih listova i njihovim mentorima na iznimno velikom trudu i zalaganju koje je potrebno da bi se osmislio, napravio i tiskao jedan školski list. Pohvaljen je izbor tema kod većine listova, napredak u grafičkom dizajnu listova te opremi novinarskih tekstova, ali isto tako prosudbeno povjerenstvo ukazalo je učenicima na detalje koje mogu popraviti i nadograditi u procesu stvaranju školskoga lista.

LiDraNo 2021. nastavio se predstavljanjem radijskih emisija, koje su vrednovali i ocjenjivali članovi prosudbenoga povjerenstva dr. sc. Marijana Češi, Stephanie Jamnicky, Majda Makovec Joksimović, Lada Martinac Kralj i Srđan Nogić. Na okruglom stolu za osnovne škole preslušani su fragmenti 10 najuspješnijih radijskih emisija osnovnoškolaca, učenici su predstavili svoj rad na kreiranju i stvaranju emisija te od stručnog povjerenstva dobili niz korisnih savjeta i uputa za nove emisije.

Smotru LiDraNo organizira Agencija za odgoj i obrazovanje, a cilj je razvijanje i poticanje učeničkoga literarnog, dramsko-scenskog i novinarskog stvaralaštva, njegovanje hrvatskoga jezika u govoru i pismu, otkrivanje, praćenje i poticanje učenika posebnih sklonosti, sposobnosti i kreativnost u novinarskom, literarnom i dramskom izrazu te poticanje učitelja i nastavnika za izvannastavni stručni rad s učenicima.