Objave / 23. prosinca 2021.

Veleposlanik Kraljevine Danske Nj.E. Ole Henrik Frijs-Madsen u radnom posjetu ravnateljici Brezak Stamać

Ravnateljica Agencije za odgoj i obrazovanje dr. sc. Dubravka Brezak Stamać primila je 22. prosinca 2021. godine u radni posjet veleposlanika Kraljevine Danske u Republici Hrvatskoj Nj.E. Ole Henrik Frijs-Madsena.

U srdačnom razgovoru, ravnateljica Agencije Brezak Stamać izrazila je dobrodošlicu veleposlaniku i Žarku Mašanoviću, voditelju Trgovinskog odjela Veleposlanstva te izrazila želju za boljom suradnjom s danskim obrazovnim institucijama, Agencijom za obrazovanje i kvalitetu i Agencijom za informacijske tehnologije i učenje. Na sastanku je sudjelovao i Davor Černi, viši savjetnik za engleski jezik i koordinator projekta e-škole.

Govoreći o digitalizaciji i potencijalnoj suradnji na polju digitalnog sadržaja u kurikulima osnovnoškolskog obrazovanja Nj.E. Ole Henrik Frijs-Madsena predstavio je vodeću digitalnu platformu CLIO koju koristi više od 90% danskih osnovnoškolaca kao izvor digitalnih obrazovnih sadržaja. Iskazan je interes za ovakvu platformu koja bi se mogla povezati s već postojećim platformama dostupnima hrvatskim učenicima. Tijekom sastanka prepoznate su mogućnosti ovakve digitalne usluge u pripremi i organizaciji programa cjelodnevne nastave koja je planirana u sklopu Cjelovite kurikularne reforme koja će biti i prezentirana u veljači 2022.godine.

Predstavnici Agencije upoznali su goste s ulogom Agencije i istaknuli njenu važnost u uspješnoj provedbi podrške školama i učiteljima, ravnateljima od kojih se očekuje kvalitetno učenje i poučavanje. Prihvaćena je i inicijativa Žarka Mašanovića da se početkom sljedeće godine održi sastanak s predstavnicima platforme CLIO kako bi se savjetnici Agencija pobliže upoznala s njezinim mogućnosti. Platforma CLIO predstavljen je u Ministarstvu znanosti i obrazovanja na sastanku s državnim tajnikom Tomislavom Paljkom.

Koordinator projekta e-škole Davor Černi naglasio je kako Agencija za odgoj i obrazovanje aktivno radi na razvoju svoje strategije digitalnog razvoja za koju je bitno pratiti trendove u kreiranju i dostupnosti digitalnih sadržaja i izvora u drugim sustavima obrazovanja.