Razina i vrsta stručnog skupa: Državni, višednevni
Namjena: Učitelji i nastavnici fizike u osnovnoj školi, gimnaziji, strukovnim školama i na fakultetima svih županija.
Mjesto održavanja: Zadar, Hotel Donat
Broj polaznika: 250
Rok prijave: prijava do 1. travnja 2017. na adresi: http://ettaedu.azoo.hr. Obvezna je prijava i na adresu: http://www.hfd.hr/sns2017/
Predavači: prof. dr. sc. Ivica Aviani, Institut za fiziku, Zagreb, i Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, Nada Čakić Dinić, prof., OŠ Vladimira Nazora u Pazinu, Ines Dukić, mag. phys., XV. Gimnazija u Zagrebu, dr.sc. Nataša Erceg, Odjel za fiziku Sveučilišta u Rijeci, dr.sc. Matko Glunčić, Fizički odsjek Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu, Anica Hrlec, prof., SŠ Vrbovec, mr. sc. Sanja Martinko, OŠ Tituša Brezovačkog u Zagrebu, Planinka Pećina, dipl. ing., Fizički odsjek Prirodoslovno matematičkog fakulteta u Zagrebu, Goran Pintarić, prof., OŠ Antuna Mihanovića u Slavonskom Brodu, dr.sc. Nikola Poljak, Fizički odsjek Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu, dr.sc. Vanja Radolić, Odjel za fiziku Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, Luca Spetić, prof., OŠ grofa Janka Draškovića u Zagrebu, Snježana Stanin, prof., OŠ Šimuna Kožičića Benje u Zadru, dr.sc. Željko Jakopović, Agencija za odgoj i obrazovanje u Zagrebu, dr. sc. Verica Jovanovski, Agencija za odgoj i obrazovanje u Osijeku, Ivana Katavić, prof., Agencija za odgoj i obrazovanje u Splitu, dr. sc. Tatjana Ivošević, Agencija za odgoj i obrazovanje u Rijeci, i ostali sudionici s prijavljenim izlaganjima
Ciljevi: Nastavnici će:
- objasniti neke spoznaje suvremene fizike koje mijenjaju fizikalne modele u predmetnom kurikulumu fizike
- integrirati nove znanstvene spoznaje i načine njihova promatranja u kurikulum fizike u sklopu postojećih tema
- objasniti promjene u pristupu nastavi fizike utemeljene na edukacijskim istraživanjima
- primijeniti nove nastavne tehnologije i računalo u nastavi fizike
- poduprijeti učeničku izgradnju fizikalnih koncepata pomoću primjera iz povijesti i filozofije znanosti
- primijeniti nastavne strategije pri poučavanju fizike koje se temelje na novim edukacijskim istraživanjima
- pripremati instrumente vrednovanja postignuća učenika na temelju ciljno usmjerene nastave fizike
- primijeniti u nastavi fizike iskustva iz dobre prakse drugih učitelja i nastavnika.
Metode i oblici rada: Interaktivna predavanja s raspravom, radionice, panel rasprave i posteri
Vrednovanje: Obrazac za vrednovanje
Voditelj: