Razina i vrsta stručnog skupa: županijski, dvodnevni
Namjena: program je namijenjen učiteljima razredne nastave iz Primorsko-goranske županije
Mjesto održavanja: Sveučilište u Rijeci – Odjel za Informatiku, Radmile Matejčić 2, Rijeka
Broj polaznika: 24
Rok prijave: obvezna prijava od 12. ožujka do 3. travnja 2018. na http://ettaedu.azoo.hr
Predavači: prof. dr. sc. Nataša Hoić-Božić, Sveučilište u Rijeci – Odjel za informatiku, doc. dr. sc. Jasminka Mezak, Učiteljski fakultet u Rijeci, ostali predavači naknadno
Ciljevi:
Poticanje uključivanja kodiranja i algoritamskog razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u razrednoj nastavi na zabavan i atraktivan način. Naglasak je na korištenju obrazovnih strategija učenja uz pomoć igara koje će kod učenika potaknuti kreativnosti, logičko razmišljanja i vještine rješavanja problema.
Po završetku Modula 1 polaznici će moći:
- protumačiti principe poučavanja uz pomoć didaktičkih igara (eng. Game Based Leraning – GBL)
- koristiti Web 2.0 alate za kreiranje sadržaja potrebnih za nastavne aktivnosti uz pomoć didaktičkih igara
- izraditi scenarije učenja koji će uključiti nastavne aktivnosti za učenje uz pomoć didaktičkih igara
- primijeniti izrađene scenarije učenja u različitim predmetima razredne nastave
Metode i oblici rada: predavanja, radionice i e-učenje, individualni i grupni rad
Vrednovanje: evaluacijski listić
Napomena:
- skup se održava u sklopu projekta Games for Learning Algoritmic Thinking (GLAT) Sveučilišta u Rijeci – Odjela za Informatiku te će se provesti kroz tri dvodnevne radionice (modula)
- očekuje se nazočnost prijavljenih polaznika na sve tri radionice tijekom godine dana
- potrebno je osnovno poznavanje IKT i engleskog jezika
- prijava po pozivu