Razina i vrsta stručnog skupa: državni višednevni stručni skup
Namjena: Program je namijenjen nastavnicima hrvatskoga jezika u Republici Hrvatskoj koji u šk. god. 2013./2014. eksperimentalno poučavaju novi kurikul Hrvatskoga jezika, nastavnicima u drugim srednjim školama i učiteljima hrvatskoga jezika u osnovnim školama.
Mjesto održavanja: Hotel Top Terme Topusko, Topusko
Broj polaznika: 200 (100 + 50 + 50)
Rok prijave: do 27. lipnja 2014.; obvezatna prijava na www.ettaedu.eu
Predavači: dr. sc. Boris Jokić, dr. sc. Natalija Ćurković, dr. sc. Sanja Fulgosi, Michelle Braš Roth, prof., mr. sc. Višnja Modrić, dr. sc. Jelena Vlašić Duić, Tanja Marčan, prof., Sanja Ogrebić, prof., Tatjana Ruža, prof., Nataša Sajko, prof., Ingrid Šlosar, prof., Nataša Kokan, prof., Linda Grubišić Belina, prof., i dr. sc. Srećko Listeš
Ciljevi:
Nastavnici i učitelji će:
- osvijestiti ulogu PISA pokazatelja s aspekta procjene učeničkih kompetencija u području čitalačke pismenosti
- moću usporediti pristup PISA procjenjivanja i konceptualnog okvira čitalačke pismenosti s odgojno-obrazovnim ciljevima NOK-a
- razlučiti mogućnosti primjene PISA koncepta razvoja čitalačkih kompetencija pri svakodnevnom planiranju, programiranju, organiziranju i vođenju nastave
- razumjeti kako ishodi učenja povezuju proces poučavanja i proces ispitivanja
- upoznati osnovne ishode učenja vezane uz čitanje različitih vrsta tekstova
- upoznati posebnosti vezane uz poučavanje i ispitivanje neknjiževnoga teksta
- upoznati načine integracije istog nastavnog sadržaja u različitim jedinicama ishoda učenja (primjerice, čitanje i pisanje)
- rabiti strategije recipročnog poučavanja
- primjenjivati tehniku usredotočenog čitanja u analizi neknjiževnoga teksta
- steći uvid u rezultate praćenja eksperimentalne provedbe novog kurikula Hrvatskog jezika na temelju praćenja nastave od strane viših savjetnika za hrvatski jezik
- analizirati značajke dobroga javnog govora
- klasificirati kriterije vrednovanja javnoga govora
Oblici rada: predavanja, primjeri dobre prakse, rasprave
Vrjednovanje: upitnik za vrednovanje i samovrednovanje
Voditelji:
i