Razina i vrsta stručnog skupa: međužupanijski, jednodnevni
Namjena: stručni suradnici psiholozi i nastavnici psihologije srednjih škola (obavezno za pripravnike i mentore pripravnika)
Mjesto održavanja: Prirodoslovna i grafička škola, Vukovarska 58, Rijeka
Broj polaznika: 40
Rok prijave: obvezna prijava do 12. studenog 2015.g. na www.ettaedu.eu
Predavači: dr. sc. Svjetlana Kolić Vehovec, Sonja Crnić, prof., mentor, Teodora Dubrović, prof., viša savjetnica
Ciljevi: Sudionici će moći:
– objasniti područja rada i poslove psihologa u srednjoj školi
– razmotriti moguće indikatore praćenja u području djelovanja rada psihologa
– analizirati provedbu pripreme za radionicu/nastavni sat prema elementima praćenja putem konstruktivnog poravnanja i refleksiju
– raspravljati o elementima kvalitetne radionice/nastavnog sata i odrediti elemente vrednovanja u nastavi psihologije
– objasniti zadatke i kompetencije pripravnika psihologa potrebne za polaganje stručnog ispita
– objasniti ulogu i kompetencije mentora
Metode i oblici rada: interaktivno predavanje, radionice, frontalni, skupni
Vrednovanje: obrazac za vrednovanje teme i nositelja programa
Napomena: donijeti operativni plan i program rada i izvješće, pripremu za radionicu/nastavni sat ili nacrt stručnog rada/istraživanja
Voditelj:
Viša savjetnica za stručne suradnike i nastavnike psihologije
Teodora Dubrović, prof.
Telefon: 051 317 691051 317 691
E-mail: teodora.dubrović@azoo.hr
Razina i vrsta stručnog skupa: međužupanijski, jednodnevni
Namjena: stručni suradnici psiholozi i nastavnici psihologije srednjih škola (obavezno za pripravnike i mentore pripravnika)
Mjesto održavanja: Prirodoslovna i grafička škola, Vukovarska 58, Rijeka
Broj polaznika: 40
Rok prijave: obvezna prijava do 12. studenog 2015.g. na ettaedu.azoo.hr
Predavači: dr. sc. Svjetlana Kolić Vehovec, Sonja Crnić, prof., mentor, Teodora Dubrović, prof., viša savjetnica
Ciljevi: Sudionici će moći:
- objasniti područja rada i poslove psihologa u srednjoj školi
- razmotriti moguće indikatore praćenja u području djelovanja rada psihologa
- analizirati provedbu pripreme za radionicu/nastavni sat prema elementima praćenja putem konstruktivnog poravnanja i refleksiju
- raspravljati o elementima kvalitetne radionice/nastavnog sata i odrediti elemente vrednovanja u nastavi psihologije
- objasniti zadatke i kompetencije pripravnika psihologa potrebne za polaganje stručnog ispita
- objasniti ulogu i kompetencije mentora
Metode i oblici rada: interaktivno predavanje, radionice, frontalni, skupni
Vrednovanje: obrazac za vrednovanje teme i nositelja programa
Napomena: donijeti operativni plan i program rada i izvješće, pripremu za radionicu/nastavni sat ili nacrt stručnog rada/istraživanja
Voditelj:
