Razina i vrsta stručnog skupa: državni, trodnevni
Namjena: Stručno-znanstveni skup namijenjen je odgojiteljima u predškolskim ustanovama, učiteljima razredne i predmetne nastave, nastavnicima i profesorima, stručnim suradnicima i ravnateljima vrtića, osnovnih i srednjih škola, učeničkih domova, predstavnicima osnivača odgojno-obrazovnih ustanova i Ureda državne uprave.
Mjesto održavanja:Četiri opatijska cvijeta, Opatija
Broj polaznika: 200
Rok prijave: Obvezna online prijava na adresi: www.ettaedu.eu
Predavači:
- prof. dr. sc. Nevio Šetić, HPKZ
- Jelena Pavičić Vukičević, prof., HPKZ, zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba,
- prof. dr. sc. Igor Jukić, dekan Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
- dr. sc. Damir Boras, redoviti profesor, dekan Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebudr. sc. Ivan Prskalo, red. prof., dekan Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
- Lautaro Galinović, prof. – Uprava za inspekcijske poslove, MZOŠ
- Mirela Španjol Marković, prof.; CICERON – komunikacije
- Darko Tot, AZOO
- Goran Sirovatka, dipl. ing., ravnatelj NCVVO-a
- dr. sc. Mario Dumančić, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
- Igor Rukljač, dipl. uč. AZOO
- Biljana Petljak Zekić, dipl. uč. AZOO
- mr. Martina Kolar Billege, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Ciljevi: Sudionici će:
- upoznati programe edukacije studenata na učiteljskim fakultetima,
- kroz praktičan rad provjeriti svoje kompetencije u vođenju pedagoške dokumentacije,
- steći alate za kvalitetnu komunikaciju u stresnim situacijama,
- upoznati tipove i varijetete učeničkih znanja,
- informirati se o usklađivanju provjere znanja s poučavanjem i rezultatima učenja,
- razmatrati sadržajno značenje i valjanost ocjene u području jezika u nastavi Hrvatskoga jezika,
- upoznati je važnost tehnologije koja omogućuje pristup multimedijskim sadržajima preko računala, tableta, mobitela i pametnih telefona ili su važniji obrazovni procesi, s novim didaktičko-metodičkim pristupima provedbe nastavnog procesa,
- ukazati na važnost poštivanja procedure u rješavanju vršnjačkoga nasilja kao preduvjeta učinkovitosti;uvažavati pozitivne propise u zaštiti djece i promjeni ponašanja i međusobnih odnosa te učinkovito uključivanje odgovornih odraslih osoba (roditelja i učitelja),
- razumjeti važnost analize rezultata ispitivanja koje provodi NCVVO te ih uvažavati u planiranju vlastitih aktivnosti i razvojnim planovima škole,
- dobiti jasne smjernice za izbjegavanje stečenih navika ili postupaka protivnih zakonskim propisima,
- biti motivirani za daljnje stručno usavršavanje u ovom području.
Oblici rada: predavanja kombinirana s aktivnošću sudionika, rad u malim skupinama, razmjena iskustava i rasprava
Vrednovanje: Obrazac za vrednovanje i samovrednovanje teme i nositelja programa (AZOO)