Stručni skupovi / 22. travnja 2015.

Poučavanje programiranja kroz izradu i igranje računalnih igara

Razina i vrsta stručnog skupa: međužupanijski, jednodnevni

Namjena: skup je namijenjen učiteljima/nastavnicima Informatike/Računalstva iz Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske i Šibensko-kninske županije

Mjesto održavanja: Prirodoslovno matematički fakultet Split – Odjel za informatiku, Sveučilišna knjižnica u Splitu – Ruđera Boškovića 31/ 2. kat (učiona SK 1), Split

Broj polaznika: 30

Rok prijave: obvezna prijava do 26. kolovoza 2015. na www.ettaedu.eu

Predavač: Monika Mladenović, mag. educ. inf.

Ciljevi: po završetku programa učitelji/nastavnici će znati:

  • objasniti osnovne pojmove i prednosti u poučavanju programiranja putem igara
  • objasniti osnovne algoritme i koncepte programiranja putem izrade igara u Scratchu
  • upoznati specifičnosti programskog jezika Scratch (usporedba s drugim programskim jezicima koji se koriste u nastavi)
  • koristiti Scratch za programiranje igara kojima se realizira dio nastavnog plana i programa programiranja u osnovnoj školi
  • objasniti i analizirati osnovne algoritme pomoću igara: Angry birds – Hour of code, Lightbot, RoboZZle

Metode i oblici rada: predavanja, radionice; frontalni rad u kombinaciji s grupnim i samostalnim radom

Vrednovanje: Obrazac za vrednovanje teme i programa.

Napomena: /

Voditelj:

Vanjska suradnica za informatiku
Žana Žanko, prof.