Razina i vrsta stručnog skupa: međužupanijski
Namjena: skup je namijenjen učiteljima u osnovnim školama pomoćno-odgojno obrazovnim radnicima pomoćnicima za pripadnike nacionalne manjine (romski pomagač) i stručnim suradnicima koji rade u školama sa učenicima pripadnicima romske nacionalne manjine
Mjesto održavanja: III OŠ Čakovec, Ivana pl. Zajca 24, 40000 Čakovec
Broj polaznika: 40
Rok prijave: obvezna prijava do 23. kolovoza 2016. na http://ettaedu.azoo.hr/
Predavači i voditelji radionica: Nevenka Lončarić Jelačić, prof., i mr. sc. Tomislav Ogrinšak, viši savjetnici u Agenciji za odgoj i obrazovanje,
Ciljevi:
- sukladno Programu PEARLS (PEARLS – PREVENTING EARLY SCHOOL LEAVING THROUGH INCLUSIVE STRATEGIES PROJECT NO.: NI-2014-1-DE03-KA201-001573) testirati i provjeriti kvalitetu modula za prevenciju ranog napuštanja školovanja – Kako u školi stvoriti okruženje pogodno za učenje i Mjere podrške učenicima; te
- sukladno Akcijskom planu za provedbu nacionalne strategije za uključivanje Roma za razdoblje 2013–2016. – mjera 1.1.1 Stručno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika u osnovnim školama s ciljem podizanja kvalitete i učinkovitosti obrazovanja djece pripadnika romske nacionalne manjine i mjera 1.3.3 Osposobljavanje suradnika pomagača organizira se stručno usavršavanje romskih pomagača i stručnih suradnika u osnovnim školama s ciljem podizanja kvalitete i učinkovitosti obrazovanja djece pripadnika romske nacionalne manjine
sudionice će:
- testirati module za rad u školi razvijene tijekom projekta PEARLS (Preventing Early School Leaving Through Inclusive Strategies; Project No.: NI-2014-1-DE03-KA201-001573)
- promišljati o ciljevima učenja te metodama kod kojih u obzir treba uzeti raznolikost očekivanja, kompetencija, suociokulturnog položaja učenika s ciljem da se učenici što bolje uključe u nastavu te da u što većoj mjeri povećaju svoje sposobnosti učenja sukladno svojim mogućnostima u svrhu prevencije ranog napuštanja školovanja
- promišljati i predlagati rješenja glede primjene metoda i načina poučavanja kojim se stvara prikladno ozračje za učenje kroz razvijanje strategija za poučavanje
- promišljati o svojim praksama poučavanja te procijeniti učinkovitost predloženih metoda i načina rada u okviru projekta PEARLS
- promišljati i analizirati predložene načine rada s učenicima sukladno svom vlastitom iskustvu te davati svoje mišljenje i prijedloge na koji je način moguće poboljšati module za rad u školi razvijene tijekom projekta PEARLS
- pružiti konačnu evaluaciju predloženih načina rada i metoda
Metode i oblici rada: predavanja, radionice, grupni rad, vježbe, samostalni rad polaznika i prikazi iz prakse , analiza primjera
Vrednovanje: Obrazac za vrednovanje kvalitete i korisnosti skupa te za samo-vrednovanje polaznika
Voditelji: