Stručni skupovi / 14. travnja 2015.

Podrška učenicima iz autističnog spektra

Razina i vrsta stručnog skupa: međužupanijski, jednodnevni

Namjena: skup je namijenjen odgojiteljima, učiteljima i stručnim suradnicima koji pružaju potporu učenicima iz autističnog spektra u redovitom osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju.

Mjesto održavanja: zgrada INA – NAFTAPLIN,  Šubićevoj ulici 29, 10 000 ZAGREB

Broj polaznika: 100

Rok prijave: obvezna prijava do 27. travnja 2015. na www.ettaedu.eu

Predavači: Prof.dr.sc. Jasmina Frey Škrinjar: Odgojno – obrazovno uključivanje učenika s poremećajem iz autističnog spektra, Žarka Klopotan: Centar za autizam – centar potpore, Ljiljana Umičević, Radmila Amanović: Obilježja komunikacije i stil učenja učenika s PAS-a i prilagodba u hrvatskom jezik, Dijana Kamenski, Ivana Jegjud: Podrška Centra za autizam redovnom sustavu (opservacija, primjerene metode rada, savjetovanje …), Sanja Vranić: Priprema djeteta za upis u školu, Žarka Klopotan: Posebni interesi i talenti učenika s autizmom, Ana Ružić, Ivana Stojak: Individualizirani odgojno-obrazovni programi kod učenika iz autističnog spektra u redovnim školama, Nives Mamić, Sanja Blažević: Nepoželjni oblici ponašanja kod učenika s poremećajima iz autističnog spektra, Dragana Mamić: Senzorne teškoće učenika s autizmom i prilagodba opreme i okoli

Ciljevi: sudionici skupa upoznat će se s pojmovima, načinima, metodama poučavanja učenika s autizmom (poremećaji iz autističnog spektra) kojeg karakteriziraju teškoće komunikacije i socijalne interakcije, te ograničeni, repetitivni i stereotipni modeli ponašanja, interesa i aktivnosti. Prikazani će biti postupci sažimanja i prezentacije teksta koje je poželjno koristiti  u oblikovanju  i prilagođavanju nastavnih sadržaja; primjenjujući odgovarajuće metode, sredstva i oblike rada (organizacija sadržaja učenja, strategije poučavanja), odabir postupaka ocjenjivanja za ostvarivanje pozitivnih ishoda učenja naglašavajući važnost poželjnih karakteristika razreda i učitelja u pružanju pomoći učeniku s PAS u izvršnim funkcijama, korištenju  vizualne strategije, te dogovaranje s  učenikom način traženja pomoći…

Metode i oblici rada: frontalni rad, radionice….

Vrednovanje: Obrazac za vrednovanje teme i nositelja programa

Voditelj:

Mara Capar, prof.