Stručni skupovi / 20. travnja 2018.

Metoda grupne dinamike „Interakcija usmjerena na temu“

Razina i vrsta stručnog skupa: međužupanijski, petodnevni

Namjena: skup je namijenjen vjeroučiteljima voditeljima ŽSV u osnovnim i srednjim školama Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije (Zadarske i Splitsko-makarske nadbiskupije te Šibenske, Hvarske i Dubrovačke biskupije)

Mjesto održavanja: Katolički bogoslovni fakultet, Zrinsko-frankopanska 19, Split

Broj polaznika: 12

Rok prijave: obvezna prijava do 26. kolovoza 2018. na http://ettaedu.azoo.hr

Predavači: dr. sc. Matthias Sharer, dr. sc. Domagoj Runje, dr. sc. Mihael Prović 

Ciljevi: vjeroučitelji će

          organizirati žive procese učenja u nastavnom radu, 

          jačati samostalnost i odgovornost u kontaktu s drugim ljudima, 

          učiniti transparentnim rivalitet i konkurenciju,

          dalje razvijati kompetenciju vođenja, 

          uspješno voditi razred, ŽSV te školska i vjeronaučna događanja.

Metode i oblici rada: predavanja, pedagoške radionice, primjeri dobre prakse, tematska rasprava

Vrednovanje: Obrazac za vrednovanje teme i nositelja programa

Napomena:

Voditelji:

pročelnica Katedra religiozne pedagogije i katehetike dr. sc. Jadranka Garmaz,
telefon: 021/ 308 311
 
viša savjetnica za vjeronauk Sabina Marunčić, prof.,
telefon: 021/ 340 997

 


Razina i vrsta stručnog skupa: međužupanijski, petodnevni

Namjena: skup je namijenjen vjeroučiteljima voditeljima ŽSV u osnovnim i srednjim školama Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije (Zadarske i Splitsko-makarske nadbiskupije te Šibenske, Hvarske i Dubrovačke biskupije)

Mjesto održavanja: Katolički bogoslovni fakultet, Zrinsko-frankopanska 19, Split

Broj polaznika: 12

Rok prijave: obvezna prijava do 26. kolovoza 2018. na http://ettaedu.azoo.hr

Predavači: dr. sc. Matthias Sharer, dr. sc. Domagoj Runje, dr. sc. Mihael Prović 

Ciljevi: vjeroučitelji će

 

          organizirati žive procese učenja u nastavnom radu, 

          jačati samostalnost i odgovornost u kontaktu s drugim ljudima, 

          učiniti transparentnim rivalitet i konkurenciju,

          dalje razvijati kompetenciju vođenja, 

          uspješno voditi razred, ŽSV te školska i vjeronaučna događanja.

 

Metode i oblici rada: predavanja, pedagoške radionice, primjeri dobre prakse, tematska rasprava

Vrednovanje: Obrazac za vrednovanje teme i nositelja programa

Napomena:

Voditelji:

pročelnica Katedra religiozne pedagogije i katehetike dr. sc. Jadranka Garmaz,

_x000