Razina i vrsta stručnog skupa: Međužupanijski, jednodnevni
Namjena: skup je namijenjen nastavnicima iz srednjih škola, koordinatorima koordinatorima u srednjim školama za provedbu Programa međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja za osnovne i srednje škole, voditeljima županijskih stručnih vijeća iz GOO-a i iz ostalih predmetnih područja iz Grada Zagreba, Zagrebačke, Krapinsko-zagorske, Varaždinske, Koprivničko-križevačke, Međimurske, Karlovačke i Sisačke, Ličko-senjske, Primorsko-goranske, Virovitičko-podravske i Bjelovarsko-bilogorske županije
Mjesto održavanja: Zagreb
Broj polaznika: 42
Rok prijave: obvezna prijava do 30. lipnja 2016. na http://ettaedu.azoo.hr/
Predavači i voditelji radionica: stručnjakinje za financijsko obrazovanje Ekonomskog fakulteta sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Marijana Ivanov, doc. dr. sc. Dajana Barbić, dr sc. Andrea Razum, predsjednica udruge Štedopis Marina Ralašić te viši savjetnici za nacionalne programe u Agenciji za odgoj i obrazovanje – Nevenka Lončarić Jelačić, prof. i mr. sc. Tomislav Ogrinšak
Ciljevi; sudionici će:
- analizirati udžbenike iz područja financijskog obrazovanja
- analizirati primjenu, korištenje i razumijevanje koncepata:
- gospodarstvo, poduzetnost, novac, proračun, upravljanje financijama i zaštita potrošača, održivi razvoj Hrvatske, društveno odgovorno gospodarstvo, konkurentnost, izbor zanimanja, uloga građana u donošenju i kontroli trošenja lokalnog i državnog proračuna, prava potrošača, odgovorna potrošnja, etičan odnos prema novcu; dužničko ropstvo, rad – temeljna ljudska vrijednost, domoljublje na djelu, zaštita i razvoj zajedničkog dobra, proizvodnja, rješavanje problema, poduzetnost, inovativnost u udžbeniku iz područja financijske pismenosti
- koristite metode interaktivnih, istraživačkih i suradničkih metoda učenja i poučavanja Građanskog odgoja i obrazovanja za analizu i davanje prijedloga za poboljšanje udžbenike iz područja financijskog obrazovanja
- biti osposobljeni za predmetno i među-predmetno planiranje, programiranje i izvođenje nastave usmjerene na kompetencijski pristup i ishode na temelju Programa međupredmetnih i interdisciplinarnih sadržaja Građanskog odgoja i obrazovanja za osnovne i srednje škole (sustavni razvoj gospodarske dimenzije povezane s ostalima),
Metode i oblici rada: predavanja, radionice, grupni rad, samostalni rad polaznika i prikazi iz prakse
Vrednovanje: Obrazac za vrednovanje kvalitete i korisnosti skupa te za samo-vrednovanje polaznika
Napomena: Sudionici trebaju donijeti svoj primjerak Programa Građanskog odgoja i obrazovanja
Voditelji: