Stručni skupovi / 11. rujna 2013.

E-learning akademija

Razina i vrsta stručnog skupa: nacionalna razina

Namjena: Skup je namijenjen nastavnom i stručnom osoblju u obrazovnim ustanovama svih razina obrazovanja, kao i zaposlenima u organizacijama i tvrtkama koji se bave obrazovanjem i usavršavanjem, a zainteresirani su za primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju.

Mjesto održavanja: online tijekom cijele nastavne godine i povremeno u prostorijama CARNeta, Josipa Marohnića 5, Zagreb

Broj polaznika: 50-70

Rok prijave: obvezna prijava do 30. rujna 2013. na www.ettaedu.eu. Obavezna je i prijava na http://ela-prijava.carnet.hr/ uz plaćanje školarine.

Predavači: Zaposlenici i suradnici CARNeta s prethodnim iskustvom vođenja online nastave i sa stručnim znanjem u području informacijskih i komunikacijskih tehnologija koje poučavaju.

Ciljevi:

Sudionici će po završetku 1. semestra E-learning akademije moći:

  • objasniti ključne teorije poučavanja i učenja;
  • razlikovati e-učenja od obrazovanja na daljinu i od kombinirane nastave (koja uključuje klasičnu i online nastavu) te od drugih oblika nastave uz korištenje tehnologije;
  • primijeniti model za odabir odgovarajuće tehnologije

Sudionici će po završetku 2. semestra E-learning akademije,u programu E-learning Tutoring moći:

  • objasniti ulogu nastavnika ili tutora u kontekstu online učenja,
  • definirati i napisati svrhu poučavanja i učinkovite ishode učenja u online ili kombiniranom tečaju, predavanju ili programu kojeg planirate dizajnirati,
  • planirati i sudjelovati u planiranju i razvoju online ili kombiniranog tečaja koji najbolje odgovara definiranoj svrsi i ishodima učenja,
  • razviti strategije online diskusije i evaluirati njihovu djelotvornost u moderiranju učenja učenika,
  • utvrditi i analizirati utjecaj tehnologije na proces procjene znanja,
  • prepoznati različite vrste podrške učenju u okruženju e-učenja.

Sudionici će po završetku 2. semestra E-learning akademije,u programu E-learning Course Design moći:

  • voditi ili sudjelovati u planiranju, razvoju i izvedbi projekata e-učenja;
  • analizirati i objasniti potencijal multimedije i drugih tehnologija e-učenja;
  • primijeniti model instrukcijskog dizajna pri planiranju, razvoju i izradi materijala za e-učenje;
  • prepoznati ih i eksperimentirati s nizom dizajnerskih alata i tehnologija e-učenja;
  • ocijeniti i odabrati tehnologiju koja najbolje odgovara njihovom kontekstu i projektu;
  • dizajnirati vlastite materijale za e-učenje;
  • ocijeniti učinkovitost materijala za e-učenje. 

Metode i oblici rada: Program se izvodi uglavnom online i uključuje samostalno čitanje, promišljanje i istraživanje pod vodstvom mentora, online diskusije i grupni rad s ostalim polaznicima, te izradu individualnih i grupnih zadataka. Očekuje se da je polazniku potrebno 8-10 sati tjedno za te oblike rada. Osim toga održavaju se i tri radionice u Zagrebu (početkom listopada 2013., te u veljači i u lipnju 2014.), na kojima se polaznici upoznaju s računalnim tehnologijama i alatima koje će koristiti, te se upoznaju s drugim polaznicima i mentorima.

Vrednovanje: Evaluacijski upitnik na kraju svake radionice i na kraju svakog semestra kojima se ocjenjuje kvaliteta programa tj. radionica. Rad polaznika se vrednuje putem individualnih i grupnih zadataka, kao i vrednovanjem sudjelovanja u diskusijama i drugim aktivnostima.

Napomena: Od polaznika se očekuje aktivno sudjelovanje u online radu tijekom ukupnog trajanja oba semestra. Obavezno je sudjelovanje na dvije od tri radionice u Zagrebu. Za pohađanje E-learning akademije CARNet naplaćuje školarinu, više informacija na http://www.carnet.hr/ela/upisi

Voditelj:

Jasna Tingle,
Voditeljica službe za istraživanje i razvoj e-učenja
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
Tel. +385 1 661 761
e-pošta: jtingle@carnet.hr