Razina i vrsta stručnog skupa: nacionalna razina
Namjena: Skup je namijenjen nastavnom i stručnom osoblju u obrazovnim ustanovama svih razina obrazovanja, kao i zaposlenima u organizacijama i tvrtkama koji se bave obrazovanjem i usavršavanjem, a zainteresirani su za primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju.
Mjesto održavanja: online tijekom cijele nastavne godine i povremeno u prostorijama CARNeta, Josipa Marohnića 5, Zagreb
Broj polaznika: 50-70
Rok prijave: obvezna prijava do 30. rujna 2013. na www.ettaedu.eu. Obavezna je i prijava na http://ela-prijava.carnet.hr/ uz plaćanje školarine.
Predavači: Zaposlenici i suradnici CARNeta s prethodnim iskustvom vođenja online nastave i sa stručnim znanjem u području informacijskih i komunikacijskih tehnologija koje poučavaju.
Ciljevi:
Sudionici će po završetku 1. semestra E-learning akademije moći:
- objasniti ključne teorije poučavanja i učenja;
- razlikovati e-učenja od obrazovanja na daljinu i od kombinirane nastave (koja uključuje klasičnu i online nastavu) te od drugih oblika nastave uz korištenje tehnologije;
- primijeniti model za odabir odgovarajuće tehnologije
Sudionici će po završetku 2. semestra E-learning akademije,u programu E-learning Tutoring moći:
- objasniti ulogu nastavnika ili tutora u kontekstu online učenja,
- definirati i napisati svrhu poučavanja i učinkovite ishode učenja u online ili kombiniranom tečaju, predavanju ili programu kojeg planirate dizajnirati,
- planirati i sudjelovati u planiranju i razvoju online ili kombiniranog tečaja koji najbolje odgovara definiranoj svrsi i ishodima učenja,
- razviti strategije online diskusije i evaluirati njihovu djelotvornost u moderiranju učenja učenika,
- utvrditi i analizirati utjecaj tehnologije na proces procjene znanja,
- prepoznati različite vrste podrške učenju u okruženju e-učenja.
Sudionici će po završetku 2. semestra E-learning akademije,u programu E-learning Course Design moći:
- voditi ili sudjelovati u planiranju, razvoju i izvedbi projekata e-učenja;
- analizirati i objasniti potencijal multimedije i drugih tehnologija e-učenja;
- primijeniti model instrukcijskog dizajna pri planiranju, razvoju i izradi materijala za e-učenje;
- prepoznati ih i eksperimentirati s nizom dizajnerskih alata i tehnologija e-učenja;
- ocijeniti i odabrati tehnologiju koja najbolje odgovara njihovom kontekstu i projektu;
- dizajnirati vlastite materijale za e-učenje;
- ocijeniti učinkovitost materijala za e-učenje.
Metode i oblici rada: Program se izvodi uglavnom online i uključuje samostalno čitanje, promišljanje i istraživanje pod vodstvom mentora, online diskusije i grupni rad s ostalim polaznicima, te izradu individualnih i grupnih zadataka. Očekuje se da je polazniku potrebno 8-10 sati tjedno za te oblike rada. Osim toga održavaju se i tri radionice u Zagrebu (početkom listopada 2013., te u veljači i u lipnju 2014.), na kojima se polaznici upoznaju s računalnim tehnologijama i alatima koje će koristiti, te se upoznaju s drugim polaznicima i mentorima.
Vrednovanje: Evaluacijski upitnik na kraju svake radionice i na kraju svakog semestra kojima se ocjenjuje kvaliteta programa tj. radionica. Rad polaznika se vrednuje putem individualnih i grupnih zadataka, kao i vrednovanjem sudjelovanja u diskusijama i drugim aktivnostima.
Napomena: Od polaznika se očekuje aktivno sudjelovanje u online radu tijekom ukupnog trajanja oba semestra. Obavezno je sudjelovanje na dvije od tri radionice u Zagrebu. Za pohađanje E-learning akademije CARNet naplaćuje školarinu, više informacija na http://www.carnet.hr/ela/upisi
Voditelj: