Stručni skupovi / 4. studenoga 2020.

DLL4 – Zadaci, vježbe, interakcije/Kombinirano stručno usavršavanje Goethe-Instituta Kroatien

Razina i vrsta stručnog skupa: međužupanijski, modularni, jednodnevni

Namjena: skup je namijenjen profesorima, učiteljima i nastavnicima njemačkoga jezika

Mjesto održavanja: Osnovna škola Kamen-Šine, Gospe od Karmela 1, 21 000 Split

Broj polaznika: 20

Rok prijave: obvezna prijava do 25. 12. 2018. na http://ettaedu.azoo.hr i obvezno i dodatno na blazenka.abramovic.extern@goethe.de do 25.12. 2018.

Predavači: mr. sc. Blaženka Abramović

Ciljevi: u nastavi jezika materijali za učenje i mediji kojima se prezentira materijal za učenje od početka prate proces učenja. Brojni materijali i mediji omogućuju komunikaciju koja pripada stvarnosti učenika i izvan učionice. Bitno je da nastavnici znaju odabrati i didaktizirati materijale za učenje i medije za svoju ciljnu skupinu i da znaju kako se mogu prilagoditi dodatni materijali za vlastitu nastavu.

Modul će se baviti sljedećim pojedinačnim pitanjima:

Zašto ima smisla razlikovati zadatke od vježbi i kako se zadacima i vježbama može izgraditi nastava?

Koji se društveni procesi i rutine odvijaju u nastavi i kako se njima može učinkovito upravljati?

Kako optimalno međusobno uskladiti zadatke i vježbe za govorenje i pisanje?

Kako se može smisleno dopuniti zadatke u udžbenicima?

Kako izgleda projektni rad u kojemu učenici samostalno i kreativno obrađuju zadatke?

Metode i oblici rada: Ovo stručno usavršavanje kombinacija je nastave u učionici i online faza koje će se odvijati na daljinu, a namijenjeno je nastavnicima njemačkoga svih segmenata obrazovanja (osnovna škola, srednja škola, obrazovanje odraslih).
U uvodnoj fazi tečaja, na klasičnoj nastavi „licem u lice“, učitelji i nastavnici će saznati više o radu s programom za usavršavanje, upoznat će se odabranom temom, uvest će se u rad s platformom za učenje i naučit će što su projekti istraživanja u praksi (PEP).
Nakon toga slijedi faza samostalnog učenja u kojoj se radi s materijalom u učionici na platformi za učenje Goethe-Instituta; pritom se primaju povratne informacije od naših trenerica u sklopu programa DLL. U toj fazi također planira se vlastiti projekt istraživanja u praksi (PEP) koji će se provesti u vlastitoj nastavi.
U zaključnom dijelu slijedi nastava u učionici na kojoj učitelji i nastavnici svojim kolegama i kolegicama koji su sudjelovali u ovoj jedinici tečaja prezentiraju svoj projekt istraživanja u praksi (PEP) i raspravljaju o rezultatima. To je prilika i za promišljanje učenja u okviru tečaja i razmjenu iskustava u grupi.
Obrada jedinica DLL-a osobito je korisna za učitelje i nastavnike ako već predaju, imaju iskustva u nastavi odnosno obavljaju praksu ili hospitacije na nastavi njemačkoga.

faza: 04. 01. 2019. u 9:00

Online faza: ca. 13 tjedana

2. faza: 26. 04. 2019.

Vrednovanje: obrazac za vrednovanje teme i nositelja programa

Napomena: radni jezik je njemački jezik; obvezna prijava dodatno i na blazenka.abramovic.extern@goethe.de . Modul je namijenjen i za nove polaznike bez DLL-iskustva.

Voditeljica:

vanjska suradnica za njemački jezik Anka Marić, prof.

e-pošta: anka.maric@azoo.hr