Projekti / 11. studenoga 2024.

Izvješće o provedenoj Erasmus mobilnosti u Portu

Mjesto: Porto

Institucija: Secondary school Almeida Garrett

Datum: od 19. do 23. ožujka 2024. godine.

Sudionici mobilnosti: Blaga Petreski, viša savjetnica za likovnu kulturu i likovnu umjetnost u AZOO (Agencija za odgoj i obrazovanje).

Mentor: Elisabete Gomes

Ciljevi mobilnosti:

  • upoznavanje škole Secondary school Almeida Garrett, organizacija i područja rada, dokumenti, zakonske regulative
  • posjet školi, praćenje organizacije i procesa rada: kurikulum i odgojno-obrazovni pristup vizualnoj kulturi, razgovor s nastavnicima i upravom Škole; praćenje i usmjeravanje učenika; razmjena iskustva
  • usporedba kurikuluma vizualne kulture u Hrvatskoj i svijetu
  • završni razgovori sa stručnjacima i osvrt na viđeno i naučeno tijekom posjeta

Diseminirati trenutačne aktivnosti projekta AZOO i Secondary school Almeida Garrett škole kako bi doprinijeli vidljivosti institucija i hrvatskog obrazovnog sustava.

Aktivnosti/poslovi provedeni tijekom mobilnosti:

  • kroz sastanke s predstavnicima Secondary school Almeida Garrett škole upoznali smo se sa radom svih dijelova i smjerova u školi
  • izmijenili iskustva u radu na međunarodnim projektima s koordinatorima i voditeljima aktivnosti
  • razgovarali smo s nastavnicima iz područja vizualne kulture različitih razina, trajanja staža i odgovornosti u ustanovi
  • razgovarali smo i pratili rad stručne suradnice/nastavnice zadužene za učenike s posebnim potrebama i inkluziju

Vještine vezane uz posao:

  • upoznali smo se s obrazovnim politikama portugalskog obrazovnog sustava, kako na lokalnoj tako i na nacionalnoj razini.
  • stekli smo uvid u zahtjeve kurikuluma, nastavnih materijala, uvjeta rada, okoline rada, mogućnosti profesionalnog razvoja i napredovanja u profesiji u Portugalu.
  • usporedili smo ulogu informacijske tehnologije u poučavanju vizualne kulture u odnosu na hrvatski obrazovni sustav te način na koji je škola zadovoljila svoje potrebe nastave na daljinu i profesionalnog razvoja na daljinu.

Organizacijske vještine:

  • dodatno smo razvili vještine potrebne za provedbu projektnih i diseminacijskih aktivnosti te smo uspostavili veze za buduću suradnju.
  • upoznali smo se s načinima suradnje škola u portugalskom odgojno-obrazovnom sustavu i s institucijama koje su ključne za razvoj obrazovnih politika

Izvješće pripremila: Blaga Petreski, viša savjetnica za likovnu kulturu i likovnu umjetnost