Mjesto: Porto
Institucija: Secondary school Almeida Garrett
Datum: od 19. do 23. ožujka 2024. godine.
Sudionici mobilnosti: Blaga Petreski, viša savjetnica za likovnu kulturu i likovnu umjetnost u AZOO (Agencija za odgoj i obrazovanje).
Mentor: Elisabete Gomes
Ciljevi mobilnosti:
- upoznavanje škole Secondary school Almeida Garrett, organizacija i područja rada, dokumenti, zakonske regulative
- posjet školi, praćenje organizacije i procesa rada: kurikulum i odgojno-obrazovni pristup vizualnoj kulturi, razgovor s nastavnicima i upravom Škole; praćenje i usmjeravanje učenika; razmjena iskustva
- usporedba kurikuluma vizualne kulture u Hrvatskoj i svijetu
- završni razgovori sa stručnjacima i osvrt na viđeno i naučeno tijekom posjeta
Diseminirati trenutačne aktivnosti projekta AZOO i Secondary school Almeida Garrett škole kako bi doprinijeli vidljivosti institucija i hrvatskog obrazovnog sustava.
Aktivnosti/poslovi provedeni tijekom mobilnosti:
- kroz sastanke s predstavnicima Secondary school Almeida Garrett škole upoznali smo se sa radom svih dijelova i smjerova u školi
- izmijenili iskustva u radu na međunarodnim projektima s koordinatorima i voditeljima aktivnosti
- razgovarali smo s nastavnicima iz područja vizualne kulture različitih razina, trajanja staža i odgovornosti u ustanovi
- razgovarali smo i pratili rad stručne suradnice/nastavnice zadužene za učenike s posebnim potrebama i inkluziju
Vještine vezane uz posao:
- upoznali smo se s obrazovnim politikama portugalskog obrazovnog sustava, kako na lokalnoj tako i na nacionalnoj razini.
- stekli smo uvid u zahtjeve kurikuluma, nastavnih materijala, uvjeta rada, okoline rada, mogućnosti profesionalnog razvoja i napredovanja u profesiji u Portugalu.
- usporedili smo ulogu informacijske tehnologije u poučavanju vizualne kulture u odnosu na hrvatski obrazovni sustav te način na koji je škola zadovoljila svoje potrebe nastave na daljinu i profesionalnog razvoja na daljinu.
Organizacijske vještine:
- dodatno smo razvili vještine potrebne za provedbu projektnih i diseminacijskih aktivnosti te smo uspostavili veze za buduću suradnju.
- upoznali smo se s načinima suradnje škola u portugalskom odgojno-obrazovnom sustavu i s institucijama koje su ključne za razvoj obrazovnih politika
Izvješće pripremila: Blaga Petreski, viša savjetnica za likovnu kulturu i likovnu umjetnost