Kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja usmjeren je na cjelovit razvoj građanske kompetencije, što znači da se njime podjednako razvijaju sve strukturne i funkcionalne dimenzije: činjenično, procesualno i vrijednosno znanje, uključujući primjenu stečenog znanja u školi i lokalnoj zajednici. Predviđeno je da se kurikulum provodi na više načina; obvezno, međupredmetno u osnovnoj i srednjoj školi, kao izborni predmet u višim razredima osnovne škole te kao redoviti predmet u srednjoj školi.
U nastavku objavljujemo materijal više savjetnice Agencije za odgoj i obrazovanje Nevenke Lončarić Jelačić: Osnovne odrednice Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja i mogućnosti njegova integriranja u plan i program škola i materijal prof, dr. sc. Vedrane Spajić Vrkaš: Vrednovanje i samovrednovanje škola u provedbi kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja. Objavljeni materijali dobri su putokazi i smjernice svim odgojno-obrazovnim radnicima koji rade na integriranju Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u hrvatski obrazovni sustav.
Osnovne odrednice Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja (GOO-a) i mogućnosti njegova integriranja u plan i program škole [PPT, 307 kb]
Vrednovanje i samovrednovanje škola u provedbi kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja [PPT, 545 kb]