
Najbolje poznavatelje engleskog jezika među učenicima u Makarskoj su ugostili učenici i djelatnici OŠ oca Petra Perice, a škola domaćin natjecateljima iz njemačkog jezika bila je OŠ Stjepana Ivičevića.
Natjecanja su otvorena svečanim programom škola domaćina i pozdravima dobrodošlice. U ime OŠ oca Petra Perice sudionike natjecanja pozdravila je ravnateljica škole Renata Gudelj, a u ime učenika i djelatnika škole OŠ Stjepana Ivičevića dobrodošlicu im je zaželio ravnatelj Nikola Andačić. Oboje su izrazili zadovoljstvo što su makarske škole nakon pet godina ponovno domaćini ovih natjecanja. Također su istaknuli važnost učenja stranih jezika, posebno u značajnim turističkim sredinama kao što je Makarska.

Na državnom Natjecanju iz engleskog jezika sudjelovali su učenici 8. razreda osnovne škole i učenici 2. i 4. razreda srednjih škola koji su ostvarili najbolje rezultate na školskim i županijskim natjecanjima. Natjecanje se provodilo u šest kategorija: 8. razred osnovne škole, 2A (drugi razred gimnazija), 2B (drugi razred strukovnih škola), 4A (četvrti razred gimnazija) i 4B (četvrti razred strukovnih škola). Svi učenici školovani na engleskom jeziku dulje od jedne školske godine natjecali se na zajedničkoj Listi C.

Drugog dan svi učenici pristupili su usmenom dijelu ispita nakon čega je izrađena tablica konačnoga poretka i proglašeni su pobjednici. Svim učenicima uručene su pohvalnice za sudjelovanje na državnom Natjecanju, a najboljim učenicima, odnosno onim učenicima koji su osvojili jedno od prva tri mjesta uručena su priznanja. Svim mentorima učenika i članovima Državnoga povjerenstva, koji su izrađivali testove, ispitivali učenike i ispravljali testove uručene su zahvalnice.

Pisani dio natjecanja sastojao se od zadataka za čitanje s razumijevanjem uz uporabu jezika i pisanja sastavka. Pri ocjenjivanju sastavka Državno povjerenstvo ocjenjivalo je sadržaj, jezični izričaj i jezičnu točnost. Usmeni dio sastojao se od razgovora učenika s članovima Državnog povjerenstva tijekom kojega se je provjeravala učenikova komunikacijska kompetencija na stranome jeziku i vrednovao se sadržaj, interakcija, jezični izričaj, jezična točnost i izgovor.

Državna Natjecanja učenika osnovnih i srednjih škola iz njemačkog i engleskog jezika organizirala je Agencija za odgoj i obrazovanje i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta s ciljem jačanja motivacije i popularizacija učenja engleskoga i njemačkog jezika te predstavljanje rezultata rada, znanja, vještina i kompetencija učenika i njihovih mentora.