Smotra i natjecanje hrvatskih GLOBE škola održana je od 10. do 12. svibnja u Zadru i TN Zaton. Domaćin je bila OŠ Šime Budinića, Zadar, pa je u samoj školi održana svečanost otvorenja državne smotre i natjecanja, uz prigodni program škole domaćina. Predstavljene su školske ekipe, izvučen je redoslijed starta za orijentacijsko natjecanje, a nakon toga su učenici predstavili svoje istraživačke projekte, od kojih je izdvojeno 10 iznimno uspješnih za dodjelu priznanja. Priznanja se dodjeljuju školama jer se tako potiče suradnja i sudjelovanje više učenika u izradi istraživačkih projekata GLOBE. Nagrađeni istraživački radovi dostupni su na http://globe.pomsk.hr
Orijentacijsko GLOBE natjecanje ima kategoriju osnovnih i kategoriju srednjih škola. Svaku školu predstavlja tročlana učenička ekipa koja treba naći kontrolne točke služeći se zemljovidom (prikazom prostora) te na njima riješiti zadatke iz sadržaja Programa GLOBE. Svakoj se ekipi mjeri vrijeme utrošeno od starta do cilja, a konačni rezultat je zbroj bodova osvojenih za znanje (80%) i za vrijeme (20%).
Neke su škole ostvarile rezultate koji se razlikuju tek u decimalnim mjestima ukupnih bodova pa je državno povjerenstvo odlučilo da se u slučaju tako male bodovne razlike osvojena mjesta dijele. Stoga ove godine u kategoriji osnovnih škola ekipe 3 škole dijele prvo mjesto, što pokazuje izvrsnu pripremljenost učenika.
Tri su školske ekipe bile iznimno uspješne osvojivši priznanja i za projekte i za natjecanje: III. osnovna škola Varaždin, XV. gimnazija iz Zagreba te Srednja škola Mate Blažine iz Labina.
Škola domaćin, Državni hidrometeorološki zavod, Hrvatsko geografsko društvo i Tehnička škola Daruvar osigurali su vrijedne nagrade za najuspješnije školske ekipe.
Na Državnoj smotri i natjecanju hrvatskih GLOBE škola sudjelovalo je ukupno 135 učenika, od čega su sudjelovanje za njih 15 financirale njihove škole. U službenoj konkurenciji školskih ekipa na natjecanju sudjelovalo je 114 učenika. Učenici škole domaćina ne sudjeluju na orijentacijskom natjecanju jer se smatra da bi zbog poznavanja terena mogli biti u povlaštenom položaju u odnosu na ostale. Učenici škole domaćina sudjeluju u pripremi i provedbi, odnosno u tehničkoj organizaciji smotre i natjecanja GLOBE škola.