U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje i Mešihata Islamske zajednice u Hrvatskoj održan je 5. rujna 2020. u Kongresnoj dvorani Islamskog centra u Zagrebu državni stručni skup za muallime i imame, vjeroučiteljice i vjeroučitelje islamskog vjeronauka.
Na početku skupa nazočne je pozdravila ravnateljica Agencije za odgoj i obrazovanje dr. sc. Dubravka Brezak Stamać istaknuvši doprinos Islamskog vjeronauka u ostvarivanju odgojno-obrazovnih ciljeva školskog sustava. Nova školska i nastavna godina započet će dolaskom učenika u svoje škole i nastavom u učionicama što ima svoje prednosti u odnosu na online nastavu na daljinu. Unatoč nekim nedostatcima nastave na daljinu, svaki nedostatak ima i određene prednosti koje treba iskoristiti, istaknula je ravnateljica poželjevši svima sretnu i uspješnu novu školsku godinu.
U ime Mešihata Islamske zajednice u Hrvatskoj pozdravne riječi uputio je muftija dr. sc. Aziz ef. Hasanović zahvalivši vjeroučiteljima islamskog vjeronauka za sav napor koji ulažu u izgradnju kulture suživota i mira na ovim prostorima.
Predavanje na temu Nastava na daljinu održala je Anita Bakovljanec, prof., koordinatorica za izradu online lekcija za nastavu na daljinu za Islamski vjeronauk, prenoseći svoja iskustva izrade online lekcija i materijala u prošloj školskoj godini. Uz prikaz pojedinih alata za snimanje, uređivanje i oblikovanje online lekcija predavačica je pozvala sve vjeroučitelje da se odvaže uključiti u izradu i snimanje video lekcija i materijala za Islamski vjeronauk.
Online predavanje na temu Prednosti i nedostatci nastave na daljinu održao je dr. sc. Nezir Halilović iz Sarajeva. U predavanju su komparativno navedene prednosti i nedostatci online nastave na daljinu.
O ranjivosti vjeroučitelja govorila je dr. sc. Sanda Smoljo-Dobrovoljski istaknuvši da kroz prihvaćanje svoje ranjivosti čovjek upoznaje nove horizonte vlastitog bića, postaje više čovjek, sposoban za nadnaravnu ljubav.
U popodnevnom dijelu stručnog skupa predstavljeni su novi udžbenici za Islamski vjeronauk izrađeni prema Kurikulumu islamskog vjeronauka.