Stručni skup Kurikularni pristup nastavi engleskoga jezika održan je 5. srpnja 2018. godine. U Ugostiteljsko-turističkoj školi Osijek okupilo se 140 nastavnika engleskoga jezika s područja Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Virovitičko-podravske, Brodsko-posavske i Požeško-slavonske županije, koje je ohrabrujućim i motivirajućim riječima pozdravila predstojnica Podružnice Osijek viša savjetnica za stručne suradnike pedagoge Ivana Biljan.
Predavanje Nacionalni kurikulum nastavnoga predmeta Engleski jezik i radionicu Planiranje nastave održala je voditeljica Stručne radne skupine za engleski jezik Irena Pavlović.
U uvodnome je predavanju predstavljen dokument, promjene koje on donosi te je stavljen naglasak na kvalitetu nastavnika kao nositelja tih promjena. U radionici Planiranje nastave između ostaloga su istaknute razlike između planiranja nastave i pisanja priprema. U radioničkome dijelu sudjelovale su Livija Pribanić s radionicom Ishodovni pristup u kojoj se raspravljalo o ishodima predmeta i razinama usvojenosti te Izabela Vujičić Capar, koja se u radionici Domene u predmetnome kurikulumu objasnila koncept domena kao jednu od posebnosti koje donosi novi kurikulum. Obje su voditeljice radionica ujedno i članice Stručne radne skupine za engleski jezik.
Oba su stručna skupa koje je organizirala viša savjetnica Izabela Potnar Mijić naglasila važnost kurikularnog pristupa, planiranja nastave, nastavu usmjerenu na ostvarivanje ishoda, kao i odgovornost nastavnika za poboljšanje kvalitete nastavnoga procesa.