Najave i izvješća / 16. travnja 2018.

Održan državni stručni skup za voditelje ŽSV-a učitelja i nastavnika Informatike/Računalstva

Budin_mU okviru pripreme učitelja i nastavnika informatike za novu školsku godinu i uvođenje obaveznog predmeta Informatika u 5. i 6. razred osnovnih škola te primjenu kurikuluma Informatike u Zagrebu je u Osnovnoj školi Augusta Harambašića 4. travnja 2018. održan Državni stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća učitelja i nastavnika informatike/računalstva s temom Priprema za uvođenje informatike kao obaveznog predmeta u osnovnim školama i primjenu novog kurikuluma u srednjim školama.

Pomoćnica ministrice znanosti i obrazovanja gospođa Lidija Kralj voditelje je upoznala s dosad provedenim aktivnostima te s Eksperimentalnim programom „Škola za život“.

Akademik Leo Budin, član Stručne radne skupine za uvođenje informatike kao obaveznog predmeta, podsjetio je voditelje županijskih stručnih vijeća da se u kurikulumu poseban značaj daje domeni Računalno razmišljanje i programiranje čime kurikulum predmeta Informatika prepoznaje svjetske i europske trendove. Povjerenstvo za uvođenje informatike kao obaveznog predmeta u osnovnoškolski odgoj i obrazovanje izradilo je plan stručnog usavršavanja postojećih učitelja informatike i ostalih predmeta STEM područja za cjelovitu edukaciju u domeni Računalno razmišljanje i programiranje u okviru koje treba učitelje pripremiti za primjenu računalnog razmišljanja i programiranja u konstrukcijskom pristupu poučavanja u njihovim predmetima.

Stručno usavršavanje učitelja i nastavnika informatike u virtualnom okruženje za učenje, komunikaciju i suradnju kroz virtualnu učionicu Informatika-CKR koja se nalazi na Loomenu, a  koje kontinuirano traje od siječnja 2018. godine, te o broju uključenih sudionika i njihovim aktivnostima te uspješnom rješavanju zadataka voditelje je upoznala Darija Dasović-Rakijašić.

Članice Stručne radne skupine za izradu kurikuluma Informatike Zlatka Markučič, Maristela Rubić i Nikolina Bubica vodile su radionicu Kako povezati odgojno-obrazovne ishode i očekivanja kurikulumskih dokumenata.