Najave i izvješća / 28. kolovoza 2018.

Katehetska ljetna škola za vjeroučiteljice i vjeroučitelje u osnovnim školama

P1-1_mU organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje i Nacionalnoga katehetskog ureda HBK-a u Splitu je od 23. do 24. kolovoza 2018. godine održana Katehetska ljetna škola, na temu Staro vino u nove mješine? Vjeronauk u školi i kateheza u župi pred novim izazovima, stručni skup na državnoj razini za vjeroučiteljice i vjeroučitelje u osnovnih škola.

Na skupu se  okupilo oko 360 vjeroučitelja da bi se tijekom dva radna dana što kvalitetnije pripremili za početak nove školske i vjeronaučne godine.

P1-2_mNakon uvodne molitve, Škola je započela pozdravnim govorom mr. sc. Josipa Periša, voditelja Povjerenstva Katehetske škole i predstojnika Katehetskog ureda Splitsko-makarske nadbiskupije. U ime domaćina prisutnima se obratio i splitsko-makarski nadbiskup mons. Marin Barišić koji je ovaj stručni skup nazvao svojevrsnom intonacijom za sve vjeroučitelje, učenike i roditelje na početku nove školske i vjeronaučne godine. U ime organizatora skupa okupljene je pozdravila i Jadranka Žarković-Pečenković, ravnateljica Agencije za odgoj i obrazovanje koja je također naglasila važnost izlaska dokumenata vezanih uz školski vjeronauk, napominjući da će vjeroučiteljima Agencija pružati svu potrebnu stručnu pomoć. U ime Hrvatske biskupske konferencije nazočnima se obratio mons. Đuro Hranić, đakovačko-osječki nadbiskup i predsjednik Vijeća HBK-a za katehizaciju i novu evangelizaciju.

P1-3_mUslijedio je radni dio Škole koji je moderirao prof. dr. sc. Ivica Pažin, predstojnik Nacionalnoga katehetskog ureda HBK-a, podsjetivši da će prvoga dana program Škole biti posvećen školskom vjeronauku u kontekstu kurikularne reforme, dok će drugoga dana predavanja biti posvećena župnoj katehezi u svjetlu novoga katehetskog dokumenta Da vaša radost bude potpuna.

Nakon tematske rasprave, Katehetska ljetna škola završila je okruglim stolom na kojem su sudionici dobili informacije vezane uz početak nove školske i vjeronaučne godine. Posebna pozornost bila je posvećena kurikularnoj reformi i novinama koje ona donosi, osobito za vjeroučitelje koji su zaposleni u školama uključenim u eksperimentalnu provedbu Škole za život.