Drugo studijsko putovanje u Norvešku se odvijalo od 18. do 22. ožujka 2024. u organizaciji Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske Unije (MRRFEU), a u sklopu projekta Lokalni razvoj i smanjenje siromaštva. Hrvatski predstavnici iz regionalnih znanstvenih centara u Hrvatskoj, predstavnici lokalne zajednice, Ministarstva znanosti i obrazovanja i Agencije za odgoj i obrazovanje, imali su priliku uvjeriti se o značajnoj ulozi regionalnih znanstvenih centara u Norveškoj u cilju postizanja ciljeva STEM obrazovanja djece od najranije dobi. U ime AZOO-a sudjelovala je dr. sc. Olgica Martinis, viša savjetnica za kemiju. Ostvarivanje bogatog programa zahvaljujući kolegama u Norveškoj, hrvatske je predstavnike dodatno osnažilo u smislu pronalaženja odgovarajućih rješenja o održivosti i vidljivosti znanstvenih centara u Hrvatskoj. Predstavnici vodećih obrazovnih ustanova u Norveškoj, upoznali su nas s nacionalnim STEM kurikulom i strategijama poučavanja u STEM području. Tijekom niza zanimljivih predavanja bilo je riječi o načinu rada 13 znanstvenih centara u Norveškoj vezano za primjenu naučenoga i razvijanju vještina kod djece u STEM području tijekom njihovog boravka u regionalnim znanstvenim centrima. Govorilo se o načinima vođenja administracije o znanstvenim centrima na nacionalnoj razini, modelu stručnog usavršavanja, a bilo je riječi i o asocijaciji znanstvenih centara u Norveškoj. Opisane aktivnosti su se odvijale u Oslu 19. ožujka 2024., prvog dana studijskoga posjeta, a idući dan studijskoga posjeta (20. ožujka 2024.), organiziran je posjet znanstvenom centru Vitenseteret u Trondheimu. Tijekom boravka u tom znanstvenom centru, raspravljalo se o integraciji aktivnosti znanstvenih centara u kurikulum osnovne i srednje škole. Pozornost je bila usmjerena na uspostavljanje suradnje između škola i znanstvenih centara razmjenom iskustava o poduzetništvu i inovacijama. U Bergenu smo 21. ožujka 2024., posjetili znanstveni centar VilVite gdje je održana cjelodnevna edukacija o poučavanju prirodnih znanosti u budućnosti, uključivanju znanstvenih centara u kurikulum i perspektivama za učitelje vezano za poučavanje darovitih učenika. Posljednjeg dana posjeta Norveškoj, 22. ožujka 2024., održana je neformalna diskusija predstavnika Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske Unije (MRRFEU), Ministarstva znanosti i obrazovanja i Agencije za odgoj i obrazovanje s norveškim kolegama o zaključcima studijskoga posjeta. Tijekom rasprave, bilo je govora o budućim aktivnostima zbog podrške nadležnih ustanova u području odgoja i obrazovanja u cilju održivosti i vidljivosti znanstvenih centara u Hrvatskoj.
Studijsko putovanje je provedeno prema planiranom programu, a sudionici su procijenili da je posjet znanstvenim centrima u Norveškoj od velikog značaja pri ostvarivanju aktivnosti u znanstvenim centrima u Hrvatskoj.