Najave i izvješća / 27. travnja 2024.

Državni stručni skup za učitelje i nastavnike engleskoga jezika „Vrednovanje u  nastavi engleskoga  jezika“

U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje održan je državni stručni skup za učitelje i nastavnike engleskoga jezika na temu „Vrednovanje u  nastavi engleskoga  jezika 4. i 5. travnja 2024. godine u Brelima. Na stručnom skupu sudjelovalo je 150 učitelja i nastavnika engleskoga jezika. Planirani ishodi stručnoga skupa su ostvareni, a učitelji i nastavnici engleskoga jezika su nova znanja i vještine o načinima i primjeni poučavanja vrednovanja u nastavi engleskoga jezika.

Voditelji stručnoga skupa bili su savjetnici za engleski jezik u Agenciji za odgoj i obrazovanje: Ruzica Kandić, Davor Černi i Jelena Zdrilić.

Teme i sadržaji državnog stručnoga skupa predstavljeni su sljedećim redoslijedom:

1.         mr. sc. James W. Keyes, SAD – predstavio je temu „Education is Freedom“ – tema kroz koju se raspravljalo o važnosti kontinuiranoga cjeloživotnoga usavršavanja i učenja te kako nam ono otvara vrata i omogućuje da budemo korisni u društvu i izvrsni u onome što radimo.

2.         prof. dr. sc. Justin Reich, SAD – predstavio je temu „The Secret to Innovation in Schools“ – tema koja je stavila naglasak na različite metode i načine kako učenje i školu učiniti zanimljivima našim učenicima.

3.         dr. sc. Siobhán Keenan Fitzgerald, Irska – predstavila je temu „Listen! Student Voice and Student Voices can change the world!“ – tema o važnosti razvijanja vještina javnog nastupa i javnoga govora učenika osnovnoškolske i srednjoškolske dobi.

4.         prof. dr. sc. Renata Šamo, Filozofski fakultet Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli – predstavila je temu „ScientificResearch/Teaching Practice: Ina ViciousCircleofAssessment“ – tema o različitim metodama vrednovanja čitanja u Engleskom jeziku.

5.         izv. prof. dr. sc. Monika Kavalir, Filozofski fakultet Sveučilišta u Ljubljani – predstavila je temu „Language attitudes to L2 English vs. L1“  gdje su predstavljeni rezultati istraživanja stava mladih ljudi u Sloveniji o uporabi Engleskoga jezika i materinjeg, L1 jezika.

6.         prof. dr. sc. Višnja Pavičić Takač, Filozofski Fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku – predstavila je temu „My Test Is the Best: teachers and foreign language testing”

7.         Sandra Paović, hrvatska olimpijka i paraolimpijka održala je predavanje “Volim Život!” s kojim je htjela potaknuti učitelje i nastavnike da daju svoj maksimum u radu s učenicima jer je svaki život bitan i vrijedan investiranja vremena, truda i znanja.

Drugi dan državnoga stručnoga skupa, u Osnovnoj školi Dr. Franje Tuđmana u Brelima održane su radionice učitelja i nastavnika engleskoga jezika iz Hrvatskih osnovnih i srednjih škola i to slijedećim redoslijedom:

  1. „Bridging Theory and Practice in ELT Writing and Speaking Tasks” Sanja Božinović, prof. (OŠ Nikole Hribara Velika Gorica) i Snježana Pavić, prof. (OŠ Popovača)
  2. “Assessing writing and speaking skills” Anita Jokić, prof. (Prva riječka sušačka gimnazija) i Davor Pleše, prof. (Srednja škola Delnice)
  3. “Let’s improve the evaluation of speaking skills together!” Slađana Adamović, prof. (Industrijsko-obrtnička škola Sisak) i Silvija Perković, prof. (Upravna škola Zagreb)
  4. “Speak Up and Grade Right: Workshop on Assessing Speaking Skills” Vedrana Dujnić Petrač, prof. (Srednja škola Čazma) i Nikolina Reder, prof. (OŠ Trnsko Zagreb)
  5. “AI-driven assessment” Tajana Bundara, prof. (Srednja škola Ivana Lucića Trogir)
  6. “Summative assessment in Linguistic Mediation” Anita Živković, prof. (Tehnička škola Šibenik)
  7. “SF speaking skills assessment ” Ivana Pločkinić, prof. (III. Gimnazija Split)
  8. “Odnosi među nama” Goran Šuper, prof. (OŠ Đure Prejca, Desinić) i Dijana Šprem Frković, prof. Poštanska i telekomunikacijska škola, Zagreb

Po završetku državnoga stručnoga skupa, evaluacijski upitnik je ispunilo 139 sudionika.  Državni stručni skup u cjelini ocjenjen je srednjom ocjenom 4,0. Značaj stručnoga skupa za osobni profesionalni razvoj ocjenjen je srednjom ocjenom 4,0. Primjenljivost teme u praksi je ocjenjena je srednjom ocjenom 3,87. Aktualnost sadržaja ocjenjena je srednjom ocjenom 3,96.

Evaluacija

(docx: 100,25 KB)

Preuzmi