Najave i izvješća / 19. siječnja 2016.

Državni stručni skup učitelja i nastavnika njemačkoga jezika „Uspješna komunikacija – uspješno učenje“

njem1_mOd 7. do 9. siječnja 2016. u Đurđevcu je održan stručni skup učitelja i nastavnika njemačkog jezika „Uspješna komunikacija – uspješno učenje“. Na skupu koji je održan u prostorima hotela Picok i osnovne škole Grgura Karlovčana  sudjelovalo je više od 120 učitelja i nastavnika pretežno iz sjeverne i istočne Hrvatske. U plenarnom dijelu skupa sudionici su od voditelja Cjelovite kurikularne reforme, dr. sc. Borisa Jokića, i šest prisutnih članova radne skupine za njemački jezik imali priliku čuti o aktualnostima i vidjeti isječke planiranih ishoda i  razine njihove usvojenosti za pojedinu godinu učenja.

Nastavnici su zamoljeni da dokument koji će uskoro biti objavljen pročitaju i aktivno se komentarima uključe u njegovu doradu. Plenarna referentica prof. Frauke Mühle Bohlen, dugogodišnji stručnjak u obrazovanju nastavnika njemačkog kao materinskog, drugoga i stranog jezika, autorica udžbenika i član povjerenstva za natjecanja, recenzije i reformu školstva pokrajine Baden-Württemberg, dala je uvod u radionice, a referentice Jasminka Pernjek i Ivana Matić izložile referat o istraživanjima zadovoljstva učitelja i nastavnika svojim radnim mjestom. Pritom su izložile preliminarne rezultate vlastitoga analognog istraživanja provedenog na sudionicima prethodnog skupa Hrvatskog društva profesora i učitelja njemačkog jezika KDV.

Reakcije sudionika i evaluacijski upitnici potvrdili su visoku razinu zadovoljstva organizacijom, plenarnim izlaganjima i radionicama provedenim 8. i 9. siječnja.  Susretljivost domaćina i vrhunski opremljene učionice osnovne škole Grgura Karlovčana pridonijele su odličnom radnom okruženju. njem2_mOsim gošće iz Freiburga, prof. Mühle Bohlen, voditeljice radionica bile su naše istaknute profesorice savjetnice Blaženka Abramović, Sanja Jambrović Posedi, Marinela Ivić, Jasminka Pernjek i mlada kolegica Ivana Matić. Naglasak radionica bio je na poticanju i razvoju komunikacijske kompetencije te tehnikama i pristupima kojima će učenici najefikasnije razviti govorne vještine i motivaciju za daljnje samostalno učenje.