Županijska stručna vijeća - Stručni suradnici
16. 11. 2010.

Voditelji ŽSV-a pedagoga u Poreču raspravljali o dječjim pravima u kontekstu poučavanja usmjerenog učeniku

Pedagozi senzibilizirani za primjenu nove paradigme poučavanja i rada s učenicima

Voditelji ŽSV-a pedagoga u Poreču raspravljali o dječjim pravima u kontekstu poučavanja usmjerenog učenikuU Poreču od 18. do 20.ožujka održan je državni stručni skup voditelja županijskih stručnih vijeća pedagoga u osnovnim i srednjim školama "Dječja prava u kontekstu poučavanja usmjerenog učeniku". Skup je okupio četrdesetak pedagoga iz cijele Hrvatske te eminentne predavače koji su sudionicima predstavili suvremene spoznaje i dostignuća na određenim područjima. Skup je, uz višu savjetnicu Mirjanu Kazija, otvorila i dogradonačelnica Poreča gđa Nadija Štifanić – Dobrilović, a sudionike su kratkim prigodnim programom pozdravili i učenici glazbene škole Pučkog otvorenog učilišta Poreč.

Voditelji ŽSV-a pedagoga u Poreču raspravljali o dječjim pravima u kontekstu poučavanja usmjerenog učenikuSudionici su imali priliku čuti predavanje „Zaštita mentalnog zdravlja" dr. sc. Elizabete Radonić iz Hrvatskog instituta za istraživanje mozga te "Utjecaj medija na odgoj djece" koji je prezentirala Ivana Ćosić, prof., iz Poliklinike za zaštitu djece Grada Zagreba. Primjere dobre prakse podijelili su sa svojim kolegama i Lucija Modrušan iz osnovne škole "Monte Zaro" u Puli te Zorana Vrbičić pedagoginja iz osnovne škole Jurja Dalmatinca iz Šibenika.

Rad u samoiskustvenim radionicama "Mediji u i oko škole" koji su vodile Mirjana Kazija, viša savjetnica iz Rijeke i Zorana Vrbičić, pedagoginja te "Kršenje dječjih prava u školi" pod vodstvom Đurđice Kaurloto- Martinić, više savjetnice iz Splita i Hajdi Jelaska – Relja, pedagoginje, omogućile su razmjenu iskustava sudionika i otvorile niz pitanja i dilema koje se svakodnevno pedagozima javljaju u praksi.

Posebno atraktivan bio je i rad u forum kazalištu pod vodstvom dramske pedagoginje Ivane Marijančić koja je educirala skupinu sudionica u dramskim tehnikama, a onda u završnom dijelu skupa pokazala rad na sceni. U kontekstu interaktivosti kazališta potlačenih koje omogućava upotrebu ove tehnike u cilju senzibiliziranja za problem, razumijevanja odnosa i perspektiva, ali i poticanju na aktivno djelovanje ovakav je način rada s oduševljenjem prihvaćen. Važno je naglasiti da je koncepcija skupa, a tako su odabrane i metode rada, bila je usmjerena na bolje razumijevanje, senzibiliziranje i primjenu nove paradigme poučavanja i rada s učenicima usmjerenog na njihove potrebe.

Mirjana Kazija, viša savjetnica za pedagoge

KaramanDesign

Na vrh stranice Copyright © Agencija za odgoj i obrazovanje. Prenošenje sadržaja dopušteno je uz navođenje izvora. Uvjeti korištenja